Saturday, November 21, 2009

Bye Jane

This is Jane.

My first language exchange friend. I was very happy to meet her and went out together. Now, she was back to her country in Nov 21.><

I'm a little bit sad, because I lost one friend who I can hang out. I think we did LE for only two times. Most of the time, I liked taking her out and ate delicious food. LOL

(I know I'm not a good student, but I'm the best friend to hang out with.)^+++^

I can tell her Chinese skill is better than before. But my English skill just makes a little bit progress. That's my thought.

I'll miss you Jane. Don't forget Me !

我又再度少了一個玩伴,Jane結束了短短約5個月的中文學習課程,這段時間,我可以明顯感受她中文大大的進步,而我勉強也是有點給她進步一些,但是是非常細微的。前後見面的次數之多,但是真正我跟她有語言上的學習,卻是少之又少,就可能前後兩次吧!哈哈哈...

因為她中文的進步許多,而我偷懶跟不認真,常會跟她說中文。因此她的中文大大進步,不過這是值得稱讚的。這段時間,我們一起去陽明山故宮博物院淡水九份....等,總之把她想去的地方,帶她去ㄧ遍!

但是很快的她已回去了!哎呀!真是想念她阿~

PS:感謝阿鳥姐幫我校隊英文。

No comments: